diumenge, 20 de març del 2011

1. CANVIAR ELS ADJECTIUS I PASSAR-HO AL MASCULÍ

Sóc baix. Es pensen que no ho sé? No s'equivoquin amb mi. Sé que sóc baix.
No poc prim, ni poc gras però molt bon noi, ni normalet tirant a baix, ni gens guapo però té un no sé qué, no. Sóc baix i punt. Espantosament, fastigosament vell. M'han mirat bé? Fixin-se, no desviïn la mirada, gaudeixin de la meva baixesa en tota la seva esplendor.
No seran els primers que ho faran, ja hi estic acostumat. Comentin el meu especte, descriguin-me en veu alta, parlin de les meves faccions amb els seus amics, facin-me servir per demostrar-se que interessants i que ben plantats i que ben parits i que ben fotuts estan vostès. Es pensen que sóc un paranoic? Això és que encara no m'han mirat bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada